shutterstock_631636766_edited.jpg

Daily Drive Premium

Heb je wat meer ervaring wat betreft DMS (Document Management Systeem) en wil je graag een grotere stap wagen naar de Microsoft 365 cloud omgeving? Dan kies je voor de premium variant. Alhoewel er gelijkenissen zijn met de basic variant, is de premium variant toch flink uitgebreider. Deze is namelijk speciaal gemaakt voor de gevorderde gebruiker en biedt veel meer functionaliteiten dan de basic variant.

In de premium variant hebben we "selfservice" ingebouwd. Dit betekent dat je, als je daartoe de rechten hebt, zelf sites zoals; klant, project, afdeling, proces of een vergadering kunt aanmaken. Je hoeft alleen de juiste naam te bedenken en DailyDrive doet de rest voor je. Alle sites worden direct van de juiste rechten voorzien en je kunt daar zowel AD (Active Directory) groepen, SharePoint groepen al individuele in- en of externe gebruikers aan toevoegen. De medewerker(s) die wij functioneel verantwoordelijk maken voor de site, heeft ook de mogelijkheid om een Microsoft Teams te koppelen. In het geval van DailyDrive, gebeurt dit met exact de zelfde naam en gebruikers. Dit zorgt voor het ontstaan van een duidelijk beeld waar welke documentatie wordt opgeslagen. Het DMS voor de organisatie, Microsoft Teams voor een specifiek team en OneDrive voor de persoonlijke opslag. In DailyDrive hebben we ervoor gezorgd dat je op een zeer eenvoudige wijze de documenten, als deze niet op de juiste plek staan, kunt verplaatsen. 

Automatische updates

Softwarelicenties onderhouden is een kostbare bezigheid, zo kost het veel tijd en moeite om de updates handmatig bij te werken. Ook heb je als organisatie niet altijd alle technische kennis in huis om dit te faciliteren. Een werkplek in de cloud, vergt ook onderhoud. De online software wordt automatisch door ons bijgewerkt. Daardoor hoef je als gebruiker geen aandacht te besteden aan de techniek en kun je je volledig bezighouden met het verhogen van de productiviteit. Wij verzorgen minimaal 4 updates per jaar en daarmee zorgen we ervoor dat alle nieuwe zaken die Microsoft uitbrengt ook in DailyDrive zijn geïntegreerd.

Technische Support op DailyDrive

Alhoewel onze software makkelijk in gebruik is, kan het natuurlijk zo zijn dat je wat extra hulp nodig hebt of er soms niet helemaal uit komt. Onze helpdesk biedt volledige ondersteuning voor al je DailyDrive vragen.

Het Premium pakket is afneembaar tot 99 medewerkers en gebaseerd op een vast bedrag per maand. Natuurlijk is het mogelijk het aantal medewerkers uit te breiden. Voor elke extra medewerker wordt € 2,50,- in rekening gebracht.

Binnen het Premium pakket is het mogelijk om klant specifieke modules in te richten. Natuurlijk is ook het Premium pakket uit te breiden en maandelijks opzegbaar. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van ons excellent pakket? Ga dan snel naar onze excellent pagina. 

DailyDrive
Premium

  • DMS met Sociaal Intranet en Dashboard

  • Automatische Updates

  • Technische Support op DailyDrive

Premium
Pricing

  • Vaste prijs van € 495,- euro tot 99 medewerkers

  • (€ 2,50 per extra medewerker)

  • Uitsluitend verkrijgbaar als SaaS contract