Daily Drive basic

Overstappen naar de cloud, je organisatie overweegt om deze stap te gaan zetten. Het is dan belangrijk dat je de juiste stappen zet. Het gebruiken van nieuwere technologie betekent namelijk dat je niet meer op de oude manier kunt blijven werken. Zo kun je meestal niet niet de zelfde rechtenstructuur handhaven in de nieuwe omgeving. Een veel gemaakte fout het 1 op 1 kopiëren van inhoud naar de cloud. Ben je dit van plan? Dan kun je het beter helemaal niet doen. Dit vergroot namelijk het risico op het verliezen van inzicht en de controle over de documenten. Als je dat niet direct regelt dan moet je dit later met terugwerkende kracht alsnog regelen. Dit kun je voorkomen door de juiste rechtenstructuur direct toe te passen. Een dergelijke structuur maken is echter moeilijk, kost veel tijd en is daardoor erg kostbaar. Dit kan eenvoudiger met behulp van de DailyDrive. Dit is wat DailyDrive jouw organisatie kan bieden. DailyDrive is namelijk een digitale werkplek in Microsoft 365 die eenvoud gemakt en structuur biedt.

 

De basic variant biedt een mooie overstap om van je klassieke fileshare omgeving naar de cloud te gaan. Zo beschik jij snel en eenvoudig over een digitale werkomgeving die met je meebeweegt, samenwerken met in- en externen makkelijk maakt en kosten voorspelbaar houdt.

 

Deze variant is bedoeld voor mensen die momenteel gebruik maken van een fileshare omgeving en naar de cloud willen. Wij begrijpen hoe belangrijk dit is én dat deze goed gezet moet worden. Daarom zorgen wij ervoor dat deze stap eenvoudig, gestructureerd én veilig gezet wordt. We richten dit eenmaal in en je kunt direct en productief aan de slag. Zo wordt de organisatie voorzien van de basis functionaliteiten van ons product en kunnen we de migratie voor je regelen. 

Daily Drive basic

Bekijk hier een korte introductie van de DailyDrive.

Een groot voordeel van werken in de cloud is de toegankelijkheid. Zo ben je nooit locatie gebonden om jouw werkzaamheden te kunnen uitvoeren en kun je jouw digitale werkomgeving vanaf elk apparaat benaderen. Zo beschik je over een volledig ingericht sociaal intranet waar je makkelijk informatie kunt delen met de hele organisatie en op een laagdrempelige manier kunt communiceren.

 

Ook wordt je voorzien van een DMS (Document Management Systeem) die jouw documenten toegankelijk maakt vanaf elk apparaat met de juiste rechtenstructuur. Zo raak je nooit meer een document kwijt en weet je zeker dat gevoelige informatie op een beveiligde omgeving staat. Zoals we eerder al vermeld hebben is dit een opstap naar de cloud en krijg je hier dus ook echt alleen de basis functionaliteiten. Wil je weten wat je bij het premium pakket krijgt? Lees het hier.

Meer info?

Liever premium?

Kosten

  • Eenmalig € 1.500,- 

  • Ongeacht het aantal medewerkers

  • Exclusief content migratie en consultancy.